torsdag 8 juli 2010

Några godingar

Igår var det samling hos Silenzi för grillning, boule samt semifinalen mellan Tyskland och Spanien. Jag tycker att Spanien vann rättvist, tyskarna hade det svårt i gårdagens match. Bläckfisken fick rätt ännu en gång.

En trevlig kväll som innehöll gamla godingar, bland annat dessa två som jag verkligen tycker om:




En öl som jag tidigare druckit blev det också, Amager Høst Bryg. Den upplevde jag som lite udda. Doften påminde en del om "Sima". Citrus, russin, jäst, hö. Ganska söt med en del spår av alkohol.

2.9/5

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Cantillon lou peppe framboise är ju inte så dumt...

Eirik @ Basunen sa...

Spanien vann helt rättvist, Du och Silenzi vann inte fullt så rättvist i boulen tycker jag ;)

hirigalzkar sa...

Fina grejer!

Synd att Tyskland förlorade bara, men precis som Eirik säger så var det ju ett rättvist resultat.