fredag 14 augusti 2009

Stockholm Beer Festival närmar sig.



Precis som bloggarkollegan Jonas skrev häromdagen närmar sig höstens höjdpunkt (?) Stockholm Beer & Whisky Festival.

17-19/9 samt 24-26/9 är datumen som gäller. Jag håller med Jonas om att det vore kul att träffa andra bloggare men gissar att vi säkerligen kommer att vara i Nacka på lite olika dagar. För egen del vet jag ännu inte när jag kommer att vara där, mitt schema för september är inte klart så jag vet inte vilka dagar jag jobbar. Siktar dock på första veckan, brukar vara bäst då.

Har så smått börjar studera utbudet av öl, prova alla sorter lär man inte hinna i år heller men förmodligen lär jag tillbringa största tiden i Åbros och Carlsbergs monter. Eller vänta nu, det tänker jag förstås inte göra.

Läste att Nils Oscar släpper en nyhet i form av en ale även Nynäshamns Ångbryggeri kommer med en överraskning. Ja det är kul, nästan så att jag vill att sommaren skall ta slut nu.

3 kommentarer:

Stefan - Beer Drivel sa...

Ja det ska bli kul med SBWF igen. Själv kommer jag att vara där den 19:e från 12:00 och framåt (antagligen tills det stänger). Kom gärna fram och hälsa om du ser mig.

Weine sa...

Tycker definitivt att vi ska träffas. Kommer vara där de tre första dagarna.

Gyllenbock sa...

Stefan: lita på det, jag kommer fram om jag nu lyckas känna igen dig i vimlet.

Låter stabilt Weine, vi lär säkert synas.