fredag 4 juni 2010

Det regnade öl i Stockholm

Studenttider innebär att man måste se sig om då man spatserar på Stockholms gator, ja i alla fall om man inte vill bli duschad av öl. Bitvis såg det ut som att det regnade. Idag var det verkligen kaotiskt inne i innerstaden, en massa glada studenter överallt. Det luktade verkligen öl på gatorna, föga oväntat handlade det nästan bara om burköl men men de har hela livet på sig att lära sig.



Ikväll blir det inga öl för min del, istället ska jag vila och ladda inför morgondagens spektakel. Det kommer att bli en pärs men jag hoppas på att komma i mål samt bärga medaljen. Allt kan hända så spännande det blir det.

10 kommentarer:

Baggen sa...

Galning :) Lycka till!

Eirik @ Basunen sa...

Ha ha det blir nog höger efter Slussen tänker jag, istället för vänster..... :p

Gyllenbock sa...

Baggen: tack, det behövs. :) Helt otränad är jag inte men nästan.

Eirik: jag springer raka vägen till Akkurat!

Eddan sa...

Lycka till och spring inte vilse nu!

Fredrik sa...

Lycka till!

Jill sa...

Dåre! Men hoppas det går bra i värmen :)

Johan sa...

Lycka till! Vilken öl firar du med ikväll? ;)

Anonym sa...

Din nuvarande placering är bättre än förra gången när du var på sprången :)

/ Apan - som håller tummar och tår och lycka till även i år :)

Gyllenbock sa...

Tack alla! Någon öl orkar jag inte dricka idag men imorgon ska jag t och fira lite. Lyckades kapa personbästa med ungefär 5 min, alltid något. Sista milen var extremt jobbig.

Sluttiden blev 05:21:23, det givna framtida målet är att hamna under fem timmar, men det kräver förstås en del träning. Mitt löpsteg är inte världens bästa. :)

Freedomtravel sa...

Öl har dock en tendens att lukta gott i glaset men sjukt äckligt på marken... lustigt nog...