fredag 19 mars 2010

Helgens lineup

Då är det återigen dags för den traditionella grabbhelgen på landstället norr om Uppsala. God mat och dryck har som alltid en stor roll i dramat. Om ett par timmar är det avfärd.



Min lineup vad gäller öl ser rätt stabil ut tycker jag, gott och blandat kan man kalla den. De flesta av ölen har jag inte druckit tidigare så det blir förstås kul att smaka dem.

Återstår att se vad grabbarna har med sig för något, det brukar alltid bli några överraskningar.

Trevlig helg på er!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Trevlig lineup.

fajanen sa...

Det där ser ju ut att bli en trevlig helg.

Eirik @ Basunen sa...

Oj, du har hittar några godingar där ser jag. Hoppas ni får det mycket trevligt.

Här blir det ganska lugnt som vanligt. Har inte mycket roligt kvar i skåpet, dags att handla snart tror jag.

Anonym sa...

Ser ut att ha varit sjukt trevligt! Skönt att åka ut sådär på landet en helg. Ölen ser heller inte ut att ha gått av för hackor.