onsdag 12 juni 2019

Beställning från Omnipollo Webshop.

Onsdag 29/5 gjorde jag en liten beställning från Omnipollos Webshop, igår fanns paketet att hämta ut hos mitt lokala postombud. Paketet var litet och nätt, innehållet bra paketerat.



Leveransen tog alltså närmare två veckor, normalt sett brukar det gå lite snabbare då jag beställer från utlandet men det är inget att bråka om, dessutom var det en röd dag i förra veckan vilket är värt att beakta.

Utbudet är inte gigantiskt men gillar man öl från Omnipollo så har man kommit rätt. Jag beställde sex stycken, samtliga sådana som jag inte provat tidigare. Billigaste ölet kostade 3.20 EUR och det dyraste 13 EUR.



Jag har varken tid eller lust att hänga på Omnipollos Hatt varje dag så det känns trevligt att ha några av Omnipollos öl hemma, öl som kan avnjutas under lugna former i hemmet.

Inga kommentarer: